جمهوری چک به یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی تبدیل شده است برای بسیاری از مسافرانی که می خواهند چیزی متفاوت تر از تورهای معمول اروپایی را تجربه کنند. این کشور یک مقصد مطلوب برای کسانی است که به معماری قدیمی علاقمندند، بخشی از آن به این دلیل است که این کشور محصور شده در خشکی، در طی جنگ های جهانی دست نخورده باقی مانده، و بخشی دیگر به این دلیل می باشد که این کشور در طی هزاره گذشته به ملت های مختلفی با معماری های متفاوت، تعلق داشته است.
 
قیمت تورهای جمهوری چک برای کسانی که به دنبال تورهای اروپایی با قیمت مناسب هستند، پایین تر از تورهای دیگر می باشد. مزیت دیگر این نوع تورها، فرهنگ اصیل مردم کشور آنهاست که با خواسته های توریستی خدشه دار نشده است. نتیجه این ها یک گام جذاب به سرزمین جادویی دنیای اروپای واقعی است. در اینجا به معرفی برخی مکان های دیدنی جمهوری چک می پردازیم:

10. پلزن
 
 ده مکان دیدنی و فوق العاده برای بازدید در جمهوری چک

این شهر بوهمی غربی، چهارمین شهر بزرگ جمهوری چک می باشد، و چون خاستگاه نوشیدنی پیلسنر می باشد، شهرتی جهانی دارد. برای کسانی که به دنبال دیدن معماری های فوق العاده هستند، بازدید از کلیسای جامع سنت بارتولمیو، کنیسه بزرگ، و تالارشهر با سبک رنسانس واجب است. این شهر یک مرکز پر رونق اقتصادی است، مرکز کارخانه های معروف پیلسنر اورکوئل می باشد، و دانشگاه مشهور غرب بوهمیا، و کالج برجسته حقوق در آن واقع شده اند. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: